TÄVLING IMOOOOOOOORN!!!

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag TAGGAR TILL TÄVLINGEN IMORN!!!

Har varit i stallet i 4 timmar och putsat träns och fixat med nr lappar och bytt schabrak till det SUPERSNYGGA marin blåa med Tingeling brodyren!! hihi hon var såååååå snygg i det<3

Imron börjar ju tävlingarna klockan 4 och vi måste vara på hippo klockan halv 2 för klockan 2 ska vi börja bygga bana till första klassen som är en L:d som jag ska hoppa också :) Hahaha, min pappa ska ju vara banchef så han har ju fått hem banskisserna men de får jag ju inte se på eftersom det klassas som fusk men man lär väll sig den när man bygger den också<3
Men jag är väldigt bra på att lära mig banor på tävling och jag behöver oftast bara gå den en gång och det är ju bra ^^, aja men nuu ska jag gåå vi sees<3

Jag kommer nog hinna uppdatera imorn på förmiddagen innan tävlingen och sen kanske jag uppdaterar hur det gick på kvällen när jag kommer hem :) aja, men vi sees<3






HEEJA! Det kommer gå suuuuuuuper!! :D <33

2010-02-26 » 20:25:27

Lycka till!! :D



Läs om en nyttig dressyrövning på min blogg!

Passar jättebra till stela och sega hästar för att få dem mer böjbara och mer framåtbjudning!

Läs och säg vad du tycker ;)



http://sofiaelinab.blogg.se

2010-02-26 » 22:12:58
» hanna

lycka till!:D

2010-02-27 » 09:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback