Tävlings daaaaag!! :D

Hej hopp sitter här vaken framför datorn på övervåningen och har tagit 2 bilder på lite rimfrost som sitter på fönstret framför mig :P Sen en bild på något paljett hjärta :P haha.

Känner mig laddad till tusen och det ska bli sååååååå kul!! :D Spelar ingen roll att der är en L:d clearround eftersom Tingis behöver bra rundor och få känna sig säker :) Höjden är ju inga som helst problem, hon skulle lätt kunna gå MSV nu med rätt ryttare :) Jag är inte precis rätt ryttare just nu iaf :)
 kan ju lägga upp bilderna jag tog nyss dååe :)







Det var lite svårt att få bilderna skarpa på rimfrosten för kameran ville inte riktigt fokusera eftersom de var ganska små plus att det var mot ett fönster där det finns så mycket annat att fokusera på :)

aja, nu ska jag fixa lite grann till kamera inlägget så jag återkommer när jag har fixat klaart ha det bra pusshej<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback