Yess!!!

Fick precis ett mail av Eva och jag har klarat grönt kort provet!! :D
Känns otroligt bra just nu eftersom jag nog inte skulle ha hunnit att skriva omprov innan tävlingen den 27-28!!<3


Jaa, har ju somsagt inte gjort något spec under tiden jag inte bloggat... gosat med Basse och pluggat matte typ ;)
just nu sitter jag i soffan i vardagsrummet och bloggar och lyssnar på Yiruma -River flows in you eller man kanske ska säga Bellas Lulleby från Twilight<3 så häärlig trots att det bara ät ett piano som spelar<3 aja, men nu ska jag gåå igen puss vi seeees<3



nu har jag läst 3 av böckerna men jag vill inte läsa den sista för jag vill se filmen före :P jag vill inte bli besviken på filmen ifall jag läser boken före och det var ju en liten miss när jag läste Eclipse (När jag hör din röst) före jag såg filmen men det gjorde jag iförsig med New Moon också men jag tycker fortfarande Filmen var superbra men jag har inge krav på filmen ändå så det är ju braa<3 aja, jag skulle ju gå och så började jag skriva igen.. aja, men vi sees<3





Sista boken är ju bäst!;o om du ser filmen före så blir det ju inge kul att läsa boken sedan.. :] Och så får du ju vänta länge typ.

2010-02-16 » 14:43:24
» Elin

haha okej.. men dom två du la ut var ju bra iallafall! :)

2010-02-16 » 14:53:02

Är du inne på din blogg nu? :) Det är jag också för att fixa med din bloggdesign.

2010-02-16 » 14:57:52
» lovis

Ja verkligen,ja det var en clearund:)

2010-02-16 » 16:33:00
» Liuyi

åh, jag älskar twilight!! :) yay <3

OCH jag kan spela River flows in you :D och Bella´s lullaby (det är inte samma låt.. usch, nu låter jag hemskt petig med allt)

2010-02-16 » 17:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback