Bild bomb + Film

Nu sitter jag (äntligen för er kanske?) vid rätt dator så nu hade jag tänkt lägga ut bilder och sånt och film från när Becca färgar håret :)
Jag börjar med filmen så kommer texten sen :P




om ni vill veta hur resultatet blev får ni gå in på beccas blogg :) www.bergstromrath.blogg.se

Idag så har vi öppet hus på skolan... inte så kul eftersom det tydligen var obligatoriskt så vi senare skulle få en dag ledigt. Den dagen är väll valborgsmässoafton om jag inte är helt ute och cyklar :P
Eftersom våran syslöjds lärare var borta så slutade vi klocakn 1 idag vilket passade mig superfint eftersom öppethus börjar klockan 6 och annars slutar vi 3 och då hade jag verkligen inte hunnit!! Som tur är har jag en jättesnäll mamma som hade gjort allt praktiskt på morgonen när hon hade utsläpp så jag behövde bara rida :)
Red inte så länge kanska 40 min bara för att hon skulle få röra på sig eftersom vi hopptränade igår :)
Red lite lösgörande travarbete och gjorde lite galoppfattningar och hon kändes väldigt lugn och fin :D<3
aja, nu ska jag sluta skriva så mycket för nu ska jag lägga in bilder :)

 hahaha sur Tingis tycker inte om Gaggiz när han ska vara och nosa på henne fast vem gillar killar som är så "på" hela tiden haha, jag förstår dig nog Tingis :P

Klippning :)

 före jag klippte mig...

 Före jag klippte mig så ni kan se min hårfärg också :)

 Bara för att jag är snygg!! ;O

Klippt och färgad:

 så där jaah :) Bilden är tagen i konstigt ljus så jag är INTE vit på ena hår halvan bara så alla vet det :)
Kanske inte precis världens bästa bild men man ser ändå lite grann :)


 Efterrätt!!<3 Är inte efterrätten det godaste när man är på middag?! Det är väll typ efterrätten man längtar till hela tiden medans man äter... eller?<3


jusst nu så lyssnar jag på:




att man inte kan tro att jag är en "Rocker"? :P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback