Dålig uppdatering!!!

Förlåt förlåt för en sömst uppdatering men jag och mamma hade ett bråk och då fick jag dator förbud i 2 dagar sååå ;/

aja, igår så hade jag dressyr lektion med Tingis för Jeanette och det gick väll sådär... Hon var väldigt stel i vänster sidan men det är en sak som är riktigt konstigt... Hon är starkare i vänster galoppen men är stelare och svagare i högergaloppen men lättare att forma sig runt och hon har enklare att ställa sig utåt i högervarv än innåt i vänster och hon böjer ändå sig åt samma håll..hmm konsigt. aja, fick allafall igenom det tillslut<3

Idag så ska jag vara/ är med becca :) Efter skolan for vi ju ner till stan för att klippa sig på clip och jag är väldigt nöjd med resultatet faktistk. Men jag blr ändå alrig helt nöjd när jag inte får styla det själv men jag gillar det ändå nu :) Eftersom jag är hos Becca kan jag inte lägga in någon bild men det kommer det lovar jag :) Efter klippningen så köpte beccis hårfärg eftersom hon ska bli blondiiiie idag :D Eller det kommer bli lite blond brun nu första gången och sen andra gången ska hon bli lite blondare :) Tror ändå att hon skulla passa rättbra i det :) Funderade jag med på att köpta en hårfärg men eftersom det är nog mamma som kommer få färga dets å får hon vara med och köpa den :)
Skulle bli så otroligt dyrt att färga hos frisör!!! skulle typ gå på 800 spänn om jag bara skulle färga håret det var sjukligt dyrt!! men på något sätt ska jag bli blondare :)
Just nu är beccis i duschen för att tvätt ur all hårspray och sånt från frisören innan hon ska färga aja nu ska jag gåå pusshejdåå<3

vi slänger in en sötbild på min älskling<3





uppdateraaa! :( älskar din blogg :]

2010-01-23 » 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback