en kopp tee och en liten ponny

fick sluta halv 2 idag och då vara det bara hem och då råkade jag väcka mamma som sov eftersom hon jobbat natt (A)
Sen så blev det ut till Tingis och in med henne på hippo :) Maja fick börja rida och då fick jag sitta på en pall och vänta. Sen skulle jag rida och det gick bara braa :) Lite stel i höger varv men det är ju hennes svagare varv också :)
Sen stod det lite hinder i lilla ridhuset så jag hoppade typ 4 språng :) ett var ett smalt rött hinder med en stopp skylt och det blev hon ju "jätterädd" och stannade en gång och sen så fick jag knacka över henne det och sen så hoppade hon som vanligt :) sen hoppade jag ett skutt på ett räcke också :)
Är rättså nöjd med henne :) funderar att på fredag att jobba lite markarbete med lite bommar och någon sockerbit :)
sen äre ju hoppträning på söndag :)
Men nu ska jag gåå vi sees<3






Såg dig rida igår :) Säg jätte fint ut! :D



ps. Har frågestund på min blogg :) Ställ en fråga vettja :D Kommer svara på alla :)

2010-01-14 » 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback