hahahahahha

jaa du faster lilla :P Jag ska inte bleka håret för då kommer det bli helt fail men om man färgar med vanlig hårfärg borde det ju bli bra. Mamma ska hjälpa mig har jag bestämmt (A)


Du som frågade om Ponnyakuten så går den Söndagar kl :18.00 på svt eller barnkanalen. Om man kollar på svt:s hemsida står det vilken kanal och allt och avsnitten på datorn kommer ut så fort programmet har slutat för dagen och eftersom jag alltid har träning mellan 6-7 så missar jag ju det så därför ska jag se det på datorn :)
här kommer länken till första avsnittet :)  LÄNK om man klickar på länken kommer man till sidan där man väljer vilket avsnitt man vill se :) avsnitt 3 kommer altså på söndag efter klockan 18.30.
aja hoppas ni haft en bra dag idag för det har jag haft :) aja, nu ska jag gå pussvisees

 Gillar hennes hår på den här bilden :) Skulle nog kunna tänka mig att ha samma frisyr som henne där och en liknande hårfärg? Eller?





men fina älskade unge, för att bli blondare krävs starka kemikalier, gör det inte hemma! finns det ingen frisörskola där du kan göra det lite billigare och TUSEN gånger snyggare? Men väldigt snygg frisyr, den skule passa dig, men du är snygg i håret nu med, Kram!

2010-01-21 » 06:44:12

dålig upptadering! :(

2010-01-21 » 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback