I miss Thailand<3

Godmorgon alla som orkar vara vakna tidigt :P
Sitter här med datorn i knäet i vardagsrummet med TV:n på. Men som vanligt är det ingenting på tv på morgonen så det får bli MTV vilket också ger stämningsmusik XD
Just nu är det Nelly Furtados gamla Say it Right :) när jag hör namnet Nelly Furtado tänker jag bara på Thailand!!
Okej ni kanske inte fattar riktigt varför jag tänker på Thailand haha men det är för att när vi var i Thailand när jag gick i 4:an så fick jag ta med mamma och pappas MP3 och då lyssnade jag nästan jämt på Nelly Furtados All Good Things Come to an end eller vad det nu heter och då tänker jag jämt på när vi låg på stranden på morgonen och såg ut över vattnet och det var såå härligt!!<3
skuller verkligen vilja åka tillbaka till Thailand men nu har jag ju lilla Tingelingan snöflingan att ta hand om och då blir det inga utlandsresor ;/ Men det låter som när mamma fyller 40 (om 1 ½ år) så ska vi fara till Thailand i 3 veckor!! :D Hur vi gör med Tingis då vet jag inte riktigt men det finns väll alltid någon som vill ta hand om en galen ponny :P någon som helst ska kunna hålla igång henne eftersom jag vill inte att hon ska stå för att :

1. Hon kommer bli galen och explodera när jag ska rida sen
2. Mitten av tävlingssäsongen vill jag inte ställa av henne

det är typ därför men aja 1½ år bort så kanske inte är något att tänka på just nu :P Men till sommarn låter det som jag, Manda, mandas mamma och min mamma fara en helg till stockholm och shoppa shoppa shoppa shoppa!!! :D  hihi och så gå på Grönan såklart!! aja, nu blire bloggkoll och sen ska jag fixa en grejj som ni får se sen puss vi sees<3
  
     
asså serriöst kolla vattnet helt turkosblått!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback