Kombinations tävling dag 2

Idag var ju sista delen i kombinationstävligen :) Hoppdelen var idag. Som jag skrev i tidigare inlägg så var det ju stilbedömning :) Gick superbra!! Hoppade hur fint som helst och fick en super runda men sen på sista hindret blev jag för taggad och då rev han faktiskt!!:O Han som nästan aldrig river :P Men man fick bara 2 minus poäng och då hade jag 41 stilpoäng och 43 utan avdrag :) Själva hoppningen vann Nathalie och Onco med 1 ynka poäng mer än mig så då kom jag 2:a :) På mitt protokoll sen så var det 5 punkter mab kunde få poäng på där max var 10 och då hade jag tre 9 och två 8!! :D Vi hade 9 på 1.Tempo 2. Vägval och 3. samspelet!! :D 8 hade jag på sits och 8 på övrigt eller vad det nu var :)
Men jag är iaf SUUUPERNÖJD IDAG!! :D Så när vi slog ihop alla resultat kom jag 2:A så nu fick jag 2 till tvåor :P
Så sammanlagt de här tävlingsdagarna så har jag fått 3 rosetter och det känns suuper!! :D Fast jag ville faktiskt komma 5:a för jag har ingen grönrosett och de tycker jag nästan är finast :P
Så nu med Bubbis har jag sammanlagt : 2 ettor 4 tvåor 1 trea 2 fyror :D Och alla förutom en etta har jag fått det här året!!
Utvecklingen är ENORM!!
Han är verkligen världens bästa läromästare!! helt klart och jag önskar verkligen att tiden inte är slut... Men nu har jag ju en ny stjärna att ta hand om. en som bara är min. En som jag kommer att utveckla och utvecklas med.
En som kan ta mig upp på nya nivåer tillsammans med...
Min älskade ponny Tingeling<3



har tyväär inga nya bilder att lägga in för min dator är fortfarande CP!!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback