Omöjligt att rida idag...

Som rubriken säger så skulle det vara omöjligt och rent utan farligt att försöka rida idag!!
När jag kom till stallet blåste det verkligen hel storm och man såg knappt någonting och ögonen bara tårades hela tiden!
När jag skulle hämta henne så ropade jag på henne och då kom hon springande ut från skogen och hela hon skrek verkligen att hon ville in. Kom ut till stallet vid typ 5 och har nyss kommit hem :P Jag har nog gjort allt man kan göra idag i ett stall! Jag har :

Mockat
Fyllt på spån
Borstat hästen
Klippt hästens: man,svans, hovskägg och skägg :P
matat henne
putsat alla 3 träns + sadel och martingalen

hmm... har jag glömt något... kan inte komma på något just nu :) men jag har gjort allt möjligt :)

Imron har jag sovmorgon :D Börjar klockan 10 över 9 men vi har typ skridskor imorn!!!! Idet här äckel hemska vädret!! usch vad jag har lust att försova mig imorn... aja, men nu ska jag gåå vi sees<3 ;*







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback