Öppet hus på skolan :)

Det var ganska drygt på öppet hus men som tur var fanns det ju fika :P haahha känner att jag är smal här :P
Sen så hade jag Becca och Adde och Patrik snö krig när vi skulle gå hem. just nu ligger det ganska lika men vi kommer vinna såklart!! man kör ju Girl Power häääär!!!
Just nu ser jag på Familjen Anorlunda på tv 4 och helt sjukt hur mycket ungar folk har!! :O Skulle ALDRIG vilja ha 10 äckliga skrik ungar!!! Näe om jag ska ha barn ska jag ha MAX 2 barn.. men ändååå!!!
Jag gillar INTE ungar som skriker. Barn är sötast när de är tysta.
okej känns inte precis aktuellt just nu med barn och vet inte riktigt hur jag kom in på det ämmnet meeeeeen :P
aja...

Men är det fortfarande ingen som vet hur man flyttar headern till mitten? är ganska irriterande när den sitter mer åt höger... aja, men det ordnar sig på något sätt :) aja, nu ska jag gåå vi ses imorn<3

 älskade kooooooo<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback