ponnyn kan ju buga!

blev en ganska lång dag i stallet idag också :)
Blev en mysig tur i skogen ca 1 timma och sen blev det att ge kraft till ponnyn :P
Sen fick jag vänta på att pappa skulle komma och hämta mig i en timme så då pratade jag lite med Annika som har Leo, Tingis hag kompis och gav Leo några morötter och sen blev jag helt klart hans favorit :P
Sen så skulle jag ge tingis en morot och då var jag ju bara tvungen att pröva om hon kunde buga och det kunde hon!! :D
Hon var jätteduktig och hon såg såååå söt ut!! :D
Nu är det bara att att lära henne ännu mera konster!! :D Så som ligg och rulla runt och kanske sitt :D!!
Ingen aning om hur man lär en ponny det men det är ju bara att försöka gång på gång :) Så länge morötterna inte tar slut :P
aja, nu ska jag snart hoppa i säng för imorn äre ju skola igeeen ;/ Sen blire lite markarbete på banan och lite mera mys och kanske lite konstträningar :)
Nu ska jag gåå hejdåå<3

 






Jag lärde henne buga första vintern jag hade henne :DD Värsta coolt om du kan lära henne en massa trick!! :D <33

2010-01-15 » 18:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback