Rida i djup snö är kul!

Jaa, vaknade hos Manda vid kvart över 9 hade inte varit uppe speciellt sent kanske somnade kring 1 :)
Sen så spelade i Buzz och den här gången var det min tur att ligga låångt före henne haha!!
Sen så kom mamma och pappa hämtade mig och sen så for jag ut till stallet eftersom jag skulle rida med Maja och Roffe :) Vi red bergsboda vägen och där är det oplogat så det var ju djup snö upp över knäna på de och det var superbra att rida där :) De tyckte det var riktigt jobbigt att trava och galoppera i snön och guus vad skumpig hon blev i traven när hon lyfte på benen så mycket!! Sen så var det svårt att fatta galopp eftersom hon bara travade ännu fortare när hon skulle fatta galopp och då blev det ännu skumpigare :P Sen tyckte hon att det var jobbigt att galoppera :)
Men det är bra träning och mycket bra konditions träning för hästen att plumsa i djupsnö :)
Väntar just nu på att Vendela ska ringa eftersom hon råkade ta bort sin design som hon gjort så nu ska jag fixa till den :)
Just nu lyssnar jag också på The Cranberries Zombie den är verkligen härlig :)


Vad tycker ni? Är den bra eller har jag bara konstig musiksmak? haha det brukar jag ofta höra eftersom jag inte gillar så mycket Rapp och RnB är mera rock typen :P
aja, nu ska jag kolla Bloggkoll vi sees<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback