skogen

SV: läste din låååååååånga komentar och jag förtsår verkligen hur du menar :) Det låter verkligen vettigt och det är väll det att man undervärderar lösdrift för man behandlar hästen mer som en männsika med att man tycker den fryser o.s.v men jag kommer nog ändå alltid ha henne som innehäst :)


Idag ställde jag klockan kl halv 9 och klev upp :) Sen blev det lasagne till frukost och sen ut till stallet :)
I stallet var Signe och Annika som har Gaggiz och Leo :) Sen kom Maja som har Roffe och då red jag, signe och maja ut tillsammans :)
Fast Signe red Greta eftersom Gaggiz har en skada som jag just glömt vad den heter så han ska vila ett år men hon har fått börja skritta honom nu och tillsommarn ska han vara helt återställd :D

Tingis vad jättesnäll och lugn trots massa konstiga ljud och fordon :) Ute på isen var det några som åkte skoter och vindsurfade :P Såg jättecoolt ut och jag trodde hästarna skulle flyga i luften men alla var lunga och snälla :)
Nu har jag kommit hem och duschat och gjort mig iordning eftersom ikväll ska jag på middag med idrottslyftet på hippologum :)
Hade tänkt lägga upp ngn ego bild som jag tog nyss men min dator dampar och då fungerar ingenting!!! ;G

ajaa, men nu ska jag gåå hejdåå<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback