Today and Tomorrow I will be here whit Mandaaaaa

Helåå :P

Idag har jag och Manda handlat glass och dricka och Cichps ( Vårat nya flum ord för Chips )
Fick låna Mandas Uggs när vi skulle gå till konsum/coop och handla och guud vad roliga de skorna är! Jag halkade omkring hur mycket som helst och jag typ rammlade hela tiden :P Intrycket bleev inte precis bättre av attvi skrattade hela tiden och sjöng massa sånger och var vääldigt serriösa om ni fattar vad jag menar XD
Sen så har vi Spelat Buzz monkey någonting vet inte mer vad edt heter och jag var nära på att vinna men sen så vann Manda 11 ggr irad och då låg jag sist helt plötsligt :O!!!
Sen så har vi spelat Sims 3 eller vi hade jobbat så hårt på tonåringen och sen så stängdes datorn av så allt försvann!!
Sen har vi sett på Vänner och sen har jga sminkat henne :) Serriöst sminkad faktikst :) Kommer kanske bild sen :)
Aja, det är väll det vi gjort idag... komme rinte på något mer vi har gjort.. Vad har ni gjort idag då?
aja, men nu ska Manda skriva på sin blogg vi sees puss<3






hahahah, jag vet inte själv vad det var i dessa glas och jag vill nog inte veta heller ! ;D

Fin design btw! :D

2010-01-02 » 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback