(VARNING FÖR LÅÅÅÅNGT INLÄGG!!)

Kick offen med idrottslyftet var kul :)
Kick offen började kl 5 och eftersom jag inte kunde få skjuts ut till hippo senare en 4 så stod jag och kollade på Daniel Svensson träningen i lilla ridhuset :) Stöcke hade hyrt in honom och det var kul och de gjorde en övning som verkar jättebra för Tingis med att hoppa små språng o.s.v :)
Sen började Kick offen och då gick jag upp till kaffan och då pratade vi ett litet tag bara så att kolla att alla var sammlade och sen fick vi gå och plocka mat från taco buffén :) Sen fick man bara ta en dricka ur kylen och sen fick man ta efterrätt om man ville :)
Vi pratade om tävlings säsongen och vi fick ett papper med tävlingssäsongen utskriven:) de här är tävlingarna från umeå och 70 mil runt om :)

27-28 Februari Umeå RF
27-28 Mars Sunsvalls RK  Elit omg 1
3-4 Mars Sundsvalls RK (Det ser ju lite konstigt ut att 27-28 kommer före men det står så på mitt papper)
10-11 April Högbo RK  Elit omg 2
24 april Södra Umeå RF
02-05-01 Örnsköldsviksortens RK
7-9 Maj Umeå RF  Elit omg 3
15-16 Maj Vännes RF  Div 1 omg 1
21-23 Maj Hudiksvalls PoK
22 Maj Sundsvalls FRK (Fältritt klubb då borde det ju vara en fälttävlan :D)
30-05-01 RK Sandgärdan
5-6 Juni STRÖMSHOLM Lag SM final!! ( där ska jag och tingis vara om några år!! :D)
Södra Umeå RF
11-13 Juni Umeå RF
17-20 Juli Årsta-Runsten SRF  SM UTOMHUS ( Där ska jag och Tingis också vara om några år ^^,)
19-20 Juni Piteå Div 1 omg 2
19 Juni Normaling
3 Juli Sundsvalls Lantliga RF
4 Juli Stöcke PF  Div 2 omg 1 (har anmält mig till att jag vill vara med i Div 2 laget)
9-11 Umeå RF  NORLANDSMÄSTERSKAPET
15-17 Näset
7-8 Augusti Högo
6-8 Augusti Södra Umeå RF  Div 1 omg 1
21-22 Augusti Stöcke PF   DM
28-29 Hudiksvalls PoK
4-5 September Vindeln  Div 2 omg 2
11 September Härnösand
11-12 September Gagnef
18 September Näset
18-19 September Kågedalen Div 2 omg 3
26-09-01 Gävle
9-10 Oktober Umeå RF
16-17 Oktober Sundsvalls RK

Kommer absolut inte åka på alla de här tävlingarna utan eftersom jag kommer hålla mig på L:c L:b nivå hela förtsa året lär det ju blir de närmaste och kanske några tävingar att vi åker någonstans :)

Iallafall så fick vi en enkät med frågor inför 2010 som vi fick svara på och där var det också ifall man var intresserad av att rida i lag och isåfall vilket och de vill ju helst ha 3 lag och det är ju:

Div 2 ( L:c L:c+5 L:b)
Div 1 (L:b L:b+5 L:a)
Elit (L:a L:A+5 MSV B)

Första året känns det mäst rimligt att tävla i Div 2 laget och sen för varje år som kommer gå upp ett lag :)

Våran överaskning var att vi skulle få schabrak i Umeå RFs färger och med dess logga så att alla ser vilken klubb vi kommer ifrån ( Alla lär ju ha den när vi ska rida laget)
Och sen var det att vi kommer få en klubbjacka med tryck från våra sponsorer värd ca 550 kr och sen ville de att man skulle köpa till at få brodera sitt namn på jackan eftersom alla får likadana är det lätt att blanda ihop dem :)

Sen så var det slut på Kick offen :) Vi fick också en aktivets kalender med aktiviteter och träningar vi kommer ha i år :) Kommer försöka vara med på så många träningar som möjligt :) T.e.x en tränings tävling en vecka innan Februari tävlingarna där man kommer få rida och hoppa fram som på en tävling och sen så får man gå in och hoppa en bana med hinder och omhoppning och allt och sen kommer de filma alla ritter och sedan blir det gemensan lunch och genom gång av alla filmer så får vi kritik på hur vi red :)
Verkligen jättebra att ha!! :D

Aja, idag äre ju hoppträning på Hippo pappa kanske ska filma så om han gör det och om det går kanske jag laddar upp ngn film från träningen :) seeyaaah<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback