Welcome to the club

Hans vann robinson. det var bra jimmy var bara dryg och elak.
text tv en hockey domare fick en hockey puck i huvuet och dog hahahaha, hur mycket garvade inte jag pappa och maja när vi läste det där(A) vi kändes oss ganska elaka efteråt faktiskt(A) har ganska ont i magen just nu har ätit huuur mycket godis som helst och sen har jag ju såklart druckit goood herrljunga äppelcideeer<3<3
Imron blire att köpa en födelsedags present till älsklings becca och till bästis Vendela och sen skotta fram transporten eftersom vi ska in på hoppträning imorn :) ska pröva ett rakt stångbett och sen kanske pröva hoppa på jaktstången igen :) Mitt problem är nog att jag är van att ha så mycket i handen så det är väll som då hon tappar bakbenen för att jag håller henne för hårt... Det måste jag ändra på men ju skarpare bett desstå lättare hand för att hon inte ska tappa bakbenen:) aja, men nu ska jag gåå pouss vi sees <3

skotta fram en översnöad transport bli ju kul....-.-





» Saga

Ja tur att inte Jimmy vann!

Haha dog han verkligen? xD :O

2010-01-31 » 17:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback