Dressyr täving på hippo :)

For ju iväg till hippo och kollade lite på dressyrtävlingarna:) Såg när Jeanette ( hon som hjälpt mig och Tingis i dressyren ibland ) tävlade sin jättehäst Ferrure (eller hur han nu stavas ^^, )
Det såg bara fint ut förutom att han fick ett litet ryck i någon travökning :)

Sen blev det ju baara att åka hem och hoppa i ny bikinin och lägga sig i solen :)

Man hann ju typ ligga i solen i 20 minuter innan mamma kom på att jag skulle ta sprutan ;/

Tusiken jag trodde ju hon hade glömt bort det men neeej neeeej neeeeeej!!

Blev att pappa fick följa mig dit eftersom jag :

1. inte hittar dit och 2. att jag planerade att smita där ifrån (A)

Min plan lyckades ju dessvärre inte och jag blev stucken av den dära jättenålen ändå !!

Sen har jag pratat lite med Becca i telefonen och vi planerar att fara  ner till nydala och grilla ikväll :)

Mysigt mysigt!!

Typ grilla Marshmellows och pinnbröd och kanske en och annan korv:)

aja, lägger upp lite bilder från dressyren :)

Jeanette och Ferrure








Åsa Bolinder på Järvdals någonting (glömde bort namnet ^^,)









aja, nu ska jag gåå pusshejjj<3





Haha! Det stavas FERREUR! ;P Jättefina bilder! Förutom att jag sitter som en hösäck! :O Du får jättegärna skicka de bilderna du tog till mig, om du vill! :) [email protected]

2010-07-02 » 19:10:38

Och den andra heter Järvdals Kullamannen. :)

2010-07-02 » 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback