Finaste<3

Blev att fara ut på dan ändå till min finaste<3

Hon var glad och vi for ut och skrittade med Elin och Mio :) Red faktiskt utan nosgrimma för ovanlighetens skull men jag tycker hästarna blir så söta när man rider utan nosgrimma + att det är nog skönt att inte ha något som spänner runt nosryggen :) Red också på 3 delade bettet :)

Hästarna var snälla och glada och sen red vi ner mot vattnet och plaskade lite med dem. De var såååå sööta!!

Sen hade red vi hem och Elin hade med sig lunch åt oss båda så då åt vi lunch och sen låg vi och solade ett tag och hade det sköönt :)

haha just nu sitter jag och äter kokos:P

ahha jaa kokos vanlig riven kokos på påse huuur gott som helst!!

Riven kokos och pringles chips haha:P

näe nu ska jag gåå hejdååå<3






Vad ska du hoppa på SURF? :)

2010-07-13 » 12:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback