Me like!

Har inte hunnit uppdatera för än nuu :)

åkte ut till Tingis imorse och gick en härlig promenad med henne ner till älven och plaskade i vattnet :D Hihi, hon var såå söt när hon körde ner mulen i vattnet och gjorde "kaffekokaren" haha :P

Sen blev det buss hem och äta Lunch och sen dra till Nydala med lillasyster och bada :)

Haha, var faktiskt mitt första dopp i sommar!!

Okej nu ska vi inte mobbas här bara därför men jag har inte haft tid att bada *host*  ^^,

aja, när jag iallafall var hemma en stund passade jag på att fota lite sommriga bilder :)

Ska snaart lägga in de ska bara försöka redigera till de först

ha det bra pusshejj<3






SV: nja. Jag tror inte att jag fotade dig. :/ Men jag har nog bilder från någon annan tävling. :)

2010-07-07 » 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback