Me

Då har man duschat och fixat sig lite innan jag ska klippa mig. Det var väll kanske lite onödigt att tvätta håret men det var bara såå äckligt :S

Glömde svara på en komentar också och jaa jag kan göra nästa film utan musik haha om man kan kalla det musik hade 4 olika musik grejer att välja bland och det var typ spansk cha-cha , Mozart , depp musik och den där :P
Näe Tingis är inte alls skumpig att sitta på hon är her härlig som helst det känns som att sitta i en soffa ^^,

aja, nu slänger jag in lite bilder som jag tog nyss har även before bild då luggen är utsläppt men den kommer tillsammans med after bilden ^^, ni ska bara se min lugg såå hemsk!! :S











Gillar den här sista bilden tycker den var cool ^^,

aja, nu ska jag gå och äta Frukost/Lunch  ha de bääst pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback