Moorgoon<3

Sitter här vid datorn ett litet tag medans seg Manda sminkar sig :P

Kvällen bjöd på en glamorös middag bestående av korv och makaroner och sen blev det ut med Basse en sväng innan vi tjockade oss i soffan framför Avatar :)

Som jag skrev igår så var den verkligen sjuukt bra och för er som inte sett den borde verkligen se den :) Verkligen så galet välgjord och äkta om man säger så :)

Sen blev det ut en sväng igen med Basse och sen blev det ju älskade New Moon<3

Kan ju bara säga att den är minst lika bra som när vi såg den på bio sist :D

Iallafall så ska vi väll äta lite frukost och såå och sen dra ner till stan för att se Eclipse!! :D

Taggar verkligen jääävel!!

Efter att vi såg New Moon igår så var jag ju bar tvungeen att börja läsa Eclipse igen för att jag blev bara så sugen på det för jag har bara läst twilight , New Moon och Eclipse och av de är Eclipse lätt bäst!!

Hoppas verkligen att filmen också är bäst!:D

aja, men nu ska vi ner och äta frukost :)

kommer inte kunna uppdatera mer förän ikväll för direkt efter Bion drar jag till Tingis vi ska in på hippo och rida i ridhuset :) Passar ju utmärkt eftersom det SPÖRERGNAR ute :)

aja, men vi sees<3






Jag lovar dig Eclipse var bra, och rätt flumm oxå! ;)

2010-07-01 » 11:14:55

eclipse var bra ! :)

2010-07-01 » 12:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback