moorning is here<3

Goodmorgon allihooopaa :D

Har ju inte precis sovit sådär jättegott :P

Vaknade av världens jätte åskknall guud jag flög yup 3 meter upp och slog huvudet i sänglampan :P haha, så sen var jag ju klarvaknen!!

Asså det åskade huuuuuuuuuuuur mycket som helst och det regnade som om någon hällde en vattenhink över hela området asså jag har aldrig varit med om att det regnat så mycket! :O

haha, sen var ju min dröm hemsk och jag var så arg på pappa!!

Idag ska tydligen Maja ha Tingis så jag och mamma ska fara till Pegasus hästshop och pröva Treaton och ett par nya vita ridbyxor för att mina börjar bli väääldigt små haha fick verkligen kämpa för att få de över rumpan :P hahaha :P

Och ja Alex ska sälja Shakira nu för att nu har hon haft henne i 2 år och hon känner att hon vill ha en storhäst eftersom hon kan ju som inte göra så mycket med en shettis än att träna tömkörning, NH och små tricks:)
Men det lät verkligen som om hon tycker det är väldigt jobbigt eftersom hon har verkligen tagit lilla Ess från att vara en liten rädd sak som fick panik så fort någon typ gick nära till att hon nu nästan inte bryr sig om olika människor och hon har blivit väldigt modig och nyfiken på männsiskor :)

Hon är riktigt duktig inom både hoppning, dressyr, tömkörning och NH :)
Hon är vääldigt speciell också så hon är verkligen mån om vars hon kommer :)

nä nu ska jag äta frukost ha det bra pusshejj<3


Johanna Sellman och Shakira dressyrtävling på SURF :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback