No tävling

Eftersom ingen verkade vilja vara med så blev det ingen tävling too bad men men :)

Idag sov jag ganska länge till ungefär 10 och sen så försökte jag gå ut i solen med det är så förbannat varmt ute att man kan omöjligt ligga ute man håller verkligen på att svettas ihjäl!!

Såå jag gick in igen och sen cyklade jag och mamma ner till stömpilen och kollade lite på REAn men det var inget som jag hittade eftersom allt som var kvar var typ Kingkong size..
Men jag köpte 2 ansikts maskar istället på HM:) en Peel off mask och en Pore Cleansing mask ungefär samma sak men de var 2 olika sortser:) En med granatäpple och passionsfrukt och en med typ hallon smoothie?



Ska fara ut till Tingis lite senare eftersom det är så gaaaaalet varmt!! Förhoppningsvis följer mamma och basse med på en promenad medans jag skrittar det blir mysiigt:)

Nu ska jag gå och sätta på mig en ansiktsmask vi höörs<3






HAHA ingen vill vara med i din skittävling!! hahah!

2010-07-16 » 19:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback