Pegasus

Nu har jag nyss kommit hem från pegasus.

Blev att köpa ett par vita nya tävlingsridbyxor som jag kan andas i haha och ett par nya jodpush :)

For ju egentligen dit för att pröva treaton advance men de var tydligen slut och t.om Equile line ( stavning? ) som säljer stövlarna till butiker hade typ också slut sa de ;/

Det kändes ju suurt!!

Men förhoppningsvis så går det att pröva under hippotävlingen eftersom då brukar det komma en butikvagn dit som säljer treaton :)

Men de är tydligen väldigt långa i skaftet så de kanske är förlånga och då blir jag faktiskt sur för ända sedan de där stövlarna kom ut har jag velat ha ett par^^,

Men nu börjar jag bli osäker på vilken färg jag ska ha..

Antingen marinblåa eller röda tror jag..

För Marinblått passar ju till min kavaj och Tingis grejjer men röda är ju såå snyggt och det passar ju faktiskt också till Tingis schabrak som är marinblått med röd och vit kant.

Såå vad tycker ni?

Röda eller blåa?
  VS

sedan svar på komentar :

1.joo, jag skulle väll kunna försöka men jag tycker det är lite pinsamt att stå och prata in i en kamera bara sådär ^^,

2. jaa isåfall vilket det på grubbe eller i villanäs?

3. hihi, joo jag gör ganskaaa mycket smilisar men de tär för att jag tycker att om man inte gör det verkar man sur ^^, kanske bara är jag som tycker det men jag kan sluta med smilisar if ni will!!





jag tycker det är bra att du gör smileysar annars värkar man ju sur! :D

2010-07-05 » 14:03:23

1. Haha förstår det, och om det känns för pinsamt behöver du ju inte göra det.

2. Spelar absolut ingen roll. Gärna båda!

3. Men tänk på att de flesta bloggare(tex Kenza,Foki osv) knappt gör smilisar. De verkar ju inte sura direkt. Fast det är ju upp till dig hur många smilisar du vill göra. Men själv tycker jag att det ser rörigt ut om man har mer än 10. Du kan ju göra iallafall 2-3 stycken. Fast som jag sa: det är upp till dig. Det var bara min åsikt.



Kram!

2010-07-05 » 14:28:54

Jag tkr du ska ta svarta för det passar till allt! :D

2010-07-05 » 14:56:56

Tycker inte du ska sluta med smilisar, det är ju bra att man verkar glad tycker jag :D

2010-07-05 » 18:06:14
» Elina

jag tycker du ska fortsätta med smileys!!! :D Och snäääälla börja videoblogga!!! :D:D: Skulle vara så himla kul! :D



Om du ska ha nån av dom så tkr jag blåa :)

2010-07-05 » 19:44:44
» Elin

Jag skulle ha köpt svarta. Men av dom där skulle jag tagit blåa =)

2010-07-06 » 00:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback