Stalldag och bad med hunden

Har inte kunnat uppdatera eftersom jag har varit i stallet från 11 och jag och Elin gick en promenad med de och jag hade med mig kameran och så fotade vi massa fina bilder :)
Ska snart lägga upp bilderna och sen när jag kom hem så hann jag bara äta lunch och sen fot vi mot nydala och badade lite med hunden:)

Haha, han är verkligen en liten feegis ^^, Han tycker det är jättehärligt att vara i vattnet oc gå omkring i det men han tycker inte alls om att simma. Han simmar nästan aldrig för han tycker det är äckligt när marken försvinner under honom men han är såå söt när han simmar!!

aja, ska ladda upp bilderna nu och se ifall jag orkar fixa till de men vi höörs snaart<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback