Svar på tal

Har varit på middag hos grannarna och kom hem nyss :)

Tänkte svara på en komentar :)

1. Låda,Bank och Mur jaa visst det brukas finnas med men de räknas ju ändå som tittiga hinder så det är ju inte precis så att jag menar att det var ovanligt att de var med.

2. Ehm.. nej Anthonia var inte en sekund efter mig för så här ser resultatet ut :

 
Det var Rebecka som var en sekund efter mig och en sekund är ändå ganska mycket och hade inte jag tagit de vägar och ridit i det tempo som jag gjorde så hade hon ju slått mig och det är väll ändå skicklighet att kunna rida som jag gjorde där. Men det var tuft motstånd i L:bn men jag har en snabb ponny helt enkelt och jag tycker då inte att det bara är "tur"

3. jag hade inte anmält mig individuellt i lag klassen så jag tävlade bara för laget och eftersom inte laget gick till omhoppning gick inte jag till omhoppning men det spelar ingen roll för mig för jag är ändå så nöjd med henne i helgen!!

Såå är det någon som har något att anmärka på vad jag skrivit eller?

aja, nu blire natt för mig är supertrött godnatt<3






» Elina

Dum kommentar :( Du och Tingis är duktiga! :D

Fråga: Varför ska dom sälja Shakira? :/

2010-07-05 » 00:30:25

Hej! Jag tycker din blogg är jättebra och intressant, jag läser den varje dag. Jag ska själv också få en egen häst! i augusti:D Jag har lite frågor/punkter som jag tycker skulle göra din blogg ännu bättre

1. Kan du inte videoblogga?

2. Skulle inte du kunna filma i stallet någon gång?

3. Jag tycker personlig att du gör lite väl många smilisar i varje inlägg. Jag tycker det räcker med max 3 st, annars ser det mest rörigt ut. Om du fattar vad jag menar.



Ja,sen var det väll inget mer... Tack för en bra blogg!

2010-07-05 » 10:53:08

du har tidigare skrivit att en sekund inte är mycket alls och nu ändrar du åsikt...? ändrar du åsikt för vart du kommer dvs om du kommer 2:a är det bra och typ inget emellan dig och motståndaren som vann, och om du kommer 1:a så är det tydligen ASmycket som skiljer dig och motståndarna och du "sopade banan"?? vill bara veta..!

2010-07-05 » 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback