Tävlings daaag :D

Wiihoo tävlingsdag idag igen alltid lika kul!! :D

Alla grejjer är inproppade i tävlingsskåpet och sen äre bara att se till att vara på hippo klockan 12 för vet. besiktningen börjar 12.30 och första klassen börjar 14.00

Haha Jessica är första start på heela tävlingen nu så hon får inleda den här tävlingen och förhoppningsvis går hon väll dubbel 0:a :D Haha men hon får inte vinna för det är ihop slaget C och D haha men vi kan ju komma på delad första plats :P

för nu på hippo har vi börjat med att D ponnyerna hoppar först och sist B ponnyerna att man kör omvänd start ordning. Inte för att det spelar så stor roll för mig eftersom jag hamnar i mitten ändå. Det ända som är bättre är att jag får mer tid på mig för det är ju alltid fler D än B ponnyer.

Aja nu får ni önska mig och lilla sur ponny lycka till och förhoppningsvis kommer vi hem med en rosett till!! :D




Ceep Asking Things!! :D


Hmm finns ju fortfarande lite plats kvar nu...<3





» hanna

lycka till! :)

2010-07-09 » 13:10:41

fråga till frågestunden! :) : är det inte dyrt att tävla så mkt?

är tingis svårlastad?

hur gör ni om hon ej vill åka transport?

om hon går snällt in, vad gjorde ni för att lära henne?

2010-07-09 » 17:48:42

Jag har fotat dig i dag ;) logga in på msn kan jag skicka dom

2010-07-09 » 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback