Ut till stallleee ^^,

Gooooodmoorgon allihoopa idag äre tävlingsdaaag :D

Ska snart ut till stallet och putsa upp alla tävlings grejer byta schabrak och packa iordning allt + att vätska upp T med massa betfore vatten :)

Tävlingen börjar ju inte för än 4 på kvällen och jag tävlar klass 3 och jag lär antagligen inte rida för än 7 halv 8 :)
Jobbigt att vänta sååå länge!!

Har också märkt att alla klasser jag tävlar i helgen är A1a:or ^^,

L:cn idag är en A1a och en umeå hästsport cup där man kan vinna massa fina priser och L:bn imorn är pegasus cupen som också är A1a och där kan man också vinna massa fina priser och sen L:cn imorn är ju laget och det är ju alltid A1a :D

Men Tingis går bra i A1aor ^^, de 2 ggr jag ridit A1:a har jag ju kommit 1 och 2:a :D

Hoppas på felfria ritter nu under helgen och sen självklart att jag kommer med i laget!! :D

Det lät på mamma som att 9 var intresserade av att rida laget och det är 4 i varje lag och vi kommer ha 2 lag och altså blir det 1 av oss som inte får vara med  :S

Nervööööööst!!

Men om man tittar på mina och Tingis resultat den här tiden jag haft henne så har jag väldigt bra resultat och jag tycker ändå att jag borde komma med :)

aja, men nu ska jag fara snart önska mig lycka till!! :D








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback