HAHAAHHAAHAHAHAHAH<3

Sitter nu och kollar på SFs hemsida och funderar på att boka biljetter till Eclipse!! :D

Som ni säkert redan vet så äälskar jag verkligen twilight!<3 Jag hoppas verkligen att filmen är bra för boken är ju grymmmm!!!! <3

iallafall så har jag typ kollat på trailern 230084839 ggr och trailern är suuperbraaaaa<3

Ligger fortfarande och ser på vänner och det är ju bara såå bra :D

jag menar vem kan inte tycka det här är bra :











HAHAHAHAHA, jag menar huuuuuuuur bra är inte det här!! :O

Den som inte tycker det här är kul har ju ingen humor!!!!!

Haha, jag och Manda har bestämt att vi ska lära oss the routine!! Jag menar huuur kul skulle inte det vara? :P

haha, men nu måste jag gåå pusshejj<<<<<<3





ungefär hur många läsare har du per dag på din blogg?

2010-06-15 » 20:01:06

jag vet. jag grät blod när jag hörde det. det är inte kul att du ens tar upp det. nu ska jag gå och ta självmord,pusshej.

2010-06-15 » 20:29:06

hahah, vänner äger! Och jag älskar TWILIGHT! :DD

du har en grymt snygg blogg hörru! :D

2010-06-15 » 21:14:13

Jag ser eclipse gratis ! hahah!



alltså.. Matilda har ändrat ljuset lite på bilden också, så jag är inte riktigt så gul som på bilden ! :)

2010-06-16 » 08:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback