Uppdaterade tydligen mycket senare ändå ^^,

iallafall så har jag hunnit se lite på VÄNNER innan jag tog bussen ut till Tingis på Grubbe :)
Hon var så söt där hon gick omkring med sin flughuva och betesreglerare i solen för det är verkligen häärligt väder ute :)

Som sagt så åkte kameran självklart med så här kommer bilderna ^^,

















hahaha,visst blir hon fin :P














vad ljusa och härliga bilderna blev va? :)

Det ända jag faktiskt gjorde i stallet var att sitta i gräset och kolla på när hon gick runt och betade och försökte beta när hon hade munkorgen på :P
haha, att hon ser ut som en fluga i flughuvan och munkorgen? ^^,

aja, nu ska jag kolla bloggkoll vi hörs snart igeen<3






HHAHHAHAHAH jaa vem vet ! ;)

HAHAHAHHAHAHAHHAHHAHHAHAHHHAHAHAHAHHA !!

2010-06-08 » 16:37:27

hon är assöt :)

2010-06-08 » 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback