Godnatt♥

Eftersom det är onsdag har det ju inte varit något bra på Tv ikväll så vännerboxen räddade mig från uttråkning.
Sen har man ju målat om sina naglar mintgröna och tjaaa inge mer :)

Tycker faktiskt att ni är ganska dåliga på att komentera nu äääven om inte jag är världsbäst på att uppdatera så försöker jag ändå men jag tycker faktiskt det är roligare att vara hosmin älskling och vara ute i solen istället för att sitta inne och nörda datoren har jag ju ett sommarjobb också på tisdagar och torsdagar och då blire sämmre uppdatering för att jag inte har tid.

Så nu tycker jag att ni ska komentera mer så jag kan skriva roligare inlägg!! :)

iallafall så börjar jag ju jobba 11 imorn och får sen sluta tidigare från jobbet:) ska egentligen sluta 3 men pappa är snäll och låter mig gå 2 så jag hinner vara hos Tingis ett tag :) Men sen har jag ju jobbat över 2 dagar också så jag har ju sparat in tiden :)

Vi 4 ska ju fara ut och skritta imorn och stanna någonstans och fika eftersom vi tar med fika i ryggsäckar :) det ska bli mysigt!!

aja, måste snart gå och lägga mig ha det bra pusshejj<3






» Elin

jaa, den var vääääldigt spec! ;p Men det var kul att byta ändå :)

2010-06-24 » 00:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback