Hemma

Nu har jag kommit hem från staaaan :D

och Subway var ju borta och utbytt mot ngt annat konstigt mackställe så då gick vi på starz istället och käkade Natchotallrik ^^,

Gott var det!!

Sen så lämnade jag in med telefon på the fuckhouse och de gjorde någon uppdatering på den så jag hoppas den fungerar nu har inte testat den än men jag har ju inga större förhoppningar ...

Sen så gick vi runt där bland massa affärer och sen blev det självklart torget glass nere vid älven :)

Så jag kom hem för kanske 40 minuter sen :)

Blev iallfall ganska många inköp :)

Blev en bikini en vattenfast mascara ögonfrans böjare den "lilla röda" och ett par trosor :)

Lilla röda är typ min nya favvis nu:) haha men den är vääääääldigt figur nära om jag säger så :P Den sitter väldigt tight ^^,

aja, nu ska jag gåå puss vi sees<3



stockholmmmm<3


Citat av Manda när vi precis lyft för att åka mot stockholm:

Jag: Oj, kolla en liten Ö undra vad det är för något..

Manda: Jag vet inte det kanske är Gotland..

Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!





men HAHAHA

jag var faktiskt trött,uppspelt,speedad,cp och bara konstig just då. Klaga inte på att jag är dålig på geografi ;'(

2010-06-29 » 18:00:08

kan du lägga ut bilder på det du nyss köpt?

2010-06-29 » 23:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback