hm... vars har jag lagt min gråa linnekofta?

Vad har jag hunnit med sen jag uppdaterade sist:

Sett på VÄNNER box,kollat på hästhoppning på eurosport,plockat upp mina kläder från tvättstugan, packat lite inför stockholm,letat efter min gråa linnekofta.

Asså jag fattar inte vars det kan vara!! Den är inte någonstans i röran i mitt rum och den är inte i tvättstugan eller frådet eller majas garedrob eller mammas garderob och den är absolut inte i min garderob där den borde ligga!!
åååååhhh, var irriterad jag blir!!

Jag vill ju verkligen ha med den till stockholm!

Imorn blir det kanske lite dålig uppdatering eftersom jag måste packa de sista grejjerna innan stockholm och sen har jag ju hoppträning på hippo :) Ska bli superkul!! :)

aja, nu ska jag sova ska gå upp hyfsat tidigt imorn pusshejj<3





P.s joo Tingis har en salt sten i hagen men jag tror inte att hon fattat hur hon ska kunna slicka på den med munkorgen, funderar på att börja ge henne salt i maten istället :) d.s






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback