hoppträning - lydnad

Skriver bara lite kort om hoppningen idag eftersom jag måste sova eftersom jag ska upp tidigt imorn :)

Hoppade en liten lydnads hinder :) bl.a en oxer rätt upp som man hoppade som på en 8 volt , gick bar bra hon kändes jättefin coh hoppade bra även om jag la henne lite fel några gånger men blev lättare när vi höjde upp :)
Sen blev det en 2 kombination till den oxern och det gick också bra. Hon tittade till lite första gången för jag var inte helt med men sen gick det bra.

Hoppade sedan som på 3 bågar en oxer med låda till vatten matta till grind till trippel.
Första gången vette tusan vad jag gjorde jag ökade bara på när hon inte tog skänkeln och sen plockade jag aldrig tillbaka henne och sen satt jag bara och åkte :S!!
Så hon stannade ju klok som hon är och sa åt mig att så där kan man inte göra. Sen skärpe jag till mig och då hoppade hon fint :)

Hoppade inte så jätte högt max 90 tror jag det var :)
Sen så travade jag av och jag och Elin for ut och skrittade av i skogen :)

aja, nu orkar jag inte skriva någe mer men jag hinner nog uppdatera innan jag far imorn :)

ha det bäst pusshejj<3


p.s jag blir bara borta fredag, lördag och kommer hem på söndagkväll :) d.s






» hanna

fin bild på en fin ponny :)

2010-06-10 » 22:29:50
» Elin

tack! :)

Jag köpte dom på skopunkten! =)

2010-06-10 » 23:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback