Imorgon faar vi!! :D

Hihi, imorgon den här tiden sitter vi i en bil/taxi på väg ut till flygplatsen :D<3<3

Guuud, vad det ska bli kul!! :D

Förhoppningsvis får jag låna pappas lilla röda kamera att ta med mig för det bli alldeles för jobbigt att gå och bara runt på systemkameran när man går runt på stan i flera timmar :)

Sen så har jag packat massa kläder,hårprodukter m.m
Idag blir det att packa resten och sen åker sminkgrejjerna ner imorn :) Guud ifall jag skulle glömma mitt smink då skulle jag typ gråta blod :P haha, men då kan jag ju bara låna Mandas<3

Angående uppdateringen under helgen så tror jag att jag kommer kunna uppdatera :) Inte lika bra som hemma men ändå :) Det finns en dator nere i lobbyn och sen ska typ Manda ta med sig sin bärbara :) Det bli juh suuper :D

Och jag är fortfarande sur för jag hittar inte min gråa linnekofta och jag fattar inte vars den är och när/om jag hittar den är det nog redan försent-.- kommer garanterat att hitta den när jag kommer hem från stockholm :P

Idag ska jag också åka och hämta ut min älskade mobil som har varit på lagning och har varit klar i typ 1 månad ^^, men jag har inte haft tid att hämta den (säger vi som^^,)

Har ju haft en supersämstig samsung bara som reserv och nuuu ska jag äntligen få tillbaka min älskling<3

aja, men nu måste jag gå och äta frukost:) börjar om en halvtimma :)

älsklingen är tillbaka snart!!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback