Lite kul :P

En sak jag tycker är ganska kul är att typ all tror att jag är en vanlig RnB tjej som lyssnar typ på sån här musik:



Haha, då har alla feeeeeeeeel!!!

Det är ABSOLUT INTE min musik smak! Det här är vad jag kallar Fjortis musik för att alla Fjortisar lyssnar på sånt här. Usch bara meningslöst bläbläblääää

det här är min musiksmak:



Haha, oväntat eller?

Inte ser jag precis ut som en metal rock tjej?








hahha noway gumman vare inte sist jag var hos dig diggade vi typ just den låten däruppe?:):))

2010-06-02 » 18:58:39
» Elin

alltså du och jag är typ fett lika (kanske inte utseende men;p) Vi gillar hästar,hoppning och försöker oss på dressyr. vi gillar fuxar! Vi ser snälla ut fast vi ÄLSKAR hårdrock/metal osv. hhaha galet coola vi är(a)

2010-06-02 » 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback