Mål 2010

Har tänkt på det ett tag att nu när sommarlovet precis har börjat så ska jag lägga upp mål inför den här sommaren och sedan när sommaren är slut se ifall jag uppnått de!

Mina mål 2010

1. Börja konditions träna och få bättre kondition samt börja styrke träna.
2. Att jag och Tingis vinner någon tävling oavsett höjd.
3. Att debutera L:A
4. Ha ett genomsnitt mellan 60-70 besökare om dagen här på bloggen.
5. Att få en possetiv inställning till skolan och kunna satsa på mina betyg.

Det är mina mål nu i sommar och jag har bestämt att det jag kan göra något åt ska jag verkligen försöka göra något åt!!
Den svåraste blir nog nr 5 att få en possetiv inställning till skolan för det känns verkligen sååååååå långt borta just nu. Fast det gör väll konditionen också för den delen ^^,

Men jag tycker faktiskt att ALLA borde lägga upp mål inför sommaren 2010! Jag tycker att det är nyttigt att se vad man vill uppnå och sen se ifall man faktiskt kan klara det!! Håller ni med mig?

Jag menar vad är det för mening med att lägga upp mål ifall man inte kan klara de! De ska ju vara realistiska mål också inte precis att mitt mål i sommar är att hoppa falskärm från mount everest utan sådana mål man vet att man innerst inna klarar av och man behöver bara anstränga sig.

Det är precis vad jag tänker göra också!! Imorn när jag vaknat och ätit frukost ska jag ut och springa! Det ska bli första steget i rätt riktning. Att få en sund lifsstil!

Nu tycker jag att ni ska stötta mig i det här och hålla med mig!! Mina mål som jag verkligen ska anstränga mig att klara av!!
Men sen mål nr 4 är det er jag verkligen behöver hjälp av! Utan er kommer jag inte uppnå mål nr 4 :)

Pusshejj<3

 
100% Free frome fake up just natural mee..





haha jag klagar inteee:p var nog nästan lika trött som dig där bara att jag inte ville...visa det haha.

hahah ja jag gick också och la mig sjukt tidigt. stockholm tog knäcken på oss;)

2010-06-14 » 21:54:39

låter bra det ! :D

2010-06-14 » 23:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback