piteå eller nordmaling?

Funderar på hur jag ska göra ifall jag anmäler mig till piteå eller nordmaling.

Jag vill hellre Pitå för det är roligare klasser och det är mycket roligare att åka långt och det är en lokal/regional tävling med roliga cuper och priser.
Men nordmaling är nära det är bara en lokal och det finns L:c och L:b som jag kan tävla men det är typ 3 som anmält sig dit för alla andra far ju till pitå och det är inga c-ponnyer med..

men men.. har inte precis något problem med att möta d-ponnyer men ändåå:P

men till piteå måste vi typ efteranmäla och då blir det ju ännu dyrare..

såå jag antar att vi åker till nordmaling..



Imorn kommer det bli superkul för imorn flyttar vi Tingis till grubbe!! :D

Jag är ju ledig imorn så jag och mamma ska vara där och städa ut stallet och packa iordning alla grejjer :D
Jag hoppas verkligen att Tingis kan stå själv i hagen i början eftersom vi inte kommer släppa ihop hon och mio än.. sen när vi har gjort det hoppas jag att hon inte blir panikig av att vara själv i hagen någon gång kommer hon ju måsta vara det :)

näe, nu ska vi snart ät middag ha det bra pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback