Resultat

Stod ju en liten kort notis om mig och Tingis "framgång" i nordmaling och då fanns ju också resultaten från nordmaling och jag var ju bara tvuungen att kolla tidsskillnaderna mellan mig och 2:an :)

och i L:cn skilde det med ungefär 1,5 sekund vilket är ganska mycket och sen i L:bn så skilde det ungefär en 0.5 sekunder så där skillde det inte såå mycket :)

Så nu hoppas jag att vi fortsätter i rätt riktning :)

Nästa helg är det ju stöcke och då ska jag hoppa L:c på lördagen och det är ju Umeå hästsport kuppen och sen på söndagen hoppar jag L:b som är Pegasus kuppen och sen förhoppningsvis DIV 2 laget! :D

Vi kommer ha 2 lag från Hippo så typ alla som vill får ju vara med och jag hoppas verkligen att jag får vara med :) Med tanke på hur bra det har gått för oss den senaste tiden så tycker jag faktiskt att jag borde komma med :)

Sitter just nu och undrar ifall det är något bra på TV ikväll.. har ju i stort sett varit ute hela dagen så jag tycker jag förtjänar lite TV slöande ^^, om inte annat så har vi ju VÄNNER boxarna som en backup ifall Tvn sviker mig :P

aja nu ska jag snart gå och måla om mina naglar från Lime till Vintage Mint:)

ha det bäst och glöm inte att komentera ^^, pusshejj<3



Sist man var i stöcke tävlade man ju en sån här liten sak :P och det gick ju bra man kom ju trea:P









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback