Slutade tidigare idag ^^,

Fick sluta typ 2 istället för 20 över 3 idag och det gillas skaaarpt!!

Alex ska hämta upp mig vid 4 för hon ska få låna vårna transport idag eftersom hon ska flytta från stallet idag :) Shakira ska få stå i ett stall på Röbäck och Alex verkar väldigt glad över det :)
Sen ska hon hjälpa mig kolla Tingis igen sen. Jag hoppas verkligen att det fortsätter att gå framåt..

Till du som komenterade så lät det på Gabbis som om hon aldrig hade varit skadad tidigare förutom att hon vrickat till sig en gång och det var innan hon skickade upp henne.. eller? om du vet något mer om henne får du gärna maila till mig [email protected]

Men eftersom hon inte var värme ökad eller svullen igår så har det ju gått ner iallafall och då borde det vara ännu bättre idag.. Såå med mycket tur så kanske vi inte behöver ställa in tävlingen i helgen..

aja, men nu ska jag gåå vi hörs efter stallet pusshejj<3

 I hope you get well soon...







Jaa det är sant att hon vrickade sig före du köpte henne. Och vad jag vet så är hon inte skadad när jag frågade Gabbis ( då vi var intresserad av hon )



PS, det var inte jag som skrev frågan.

2010-06-01 » 15:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback