Solen är här!!

Det är sol ute!! :D typ inte ett moln på himlen!! Fast det blåser vääääldigt mycket så de tär ganska kallt. Låg ute och solade ett tag men sen blev det ganska kallt när det började blåsa och sen så fick jag damp på alla bladlöss som blåste på mig hela tiden så jag gick in.

Mamma, Maja, Pappa och Basse har åkt till Tingis så jag är hemma heeelt själv:)

funderar på att fara ut och springa men jag vet inte om jag orkar ^^,

Har iallfall kollat startlistorna inför SM som är nere i Årsta Runsten nu  :) Man känner ju faktiskt igen några stycken som ska tävla SM och de är från piteå tror jag :)

Jag hoppas verkligen att jag också får rida SM någon gång. Det skulle bara vara en så maffig känsla att kunna säga sen att vi har tävlat SM!! :D

Men utomhus SM går ju på gräs och Tingis hatar tydligen att hoppa på gräs :/ men men då får hon allt lära sig att gilla att hoppa på gräs!!

aja, nu måste jag sy ihop ett hål i Tingis fleece täcke som hon gjort sönder vi höörs<3

gillar ändå den här bilden :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback