Sommar och sool<3

Jaa, har hunnit vara i stallet och rida ut med elin och mio :) Red mot granhäcken men svängde in på en annan fotbolls plan där det var typ grus underlag och det var verkligen superbra underlag där :)
Hon var fortfarande lite seg i bakbenen i skritten men när man fick upp hennes huvud så gick bakbenen mycket bättre:) hon blir lite framtung:)

red inte så där jättelänge eftersom det är hopptävling nu 2ggr i rad :)

Nu är det ju först stöcke och sedan hippo ifall jag glömt berätta det:) På hippo ska jag tävla...

aja, lika bra att skriva ut lite kommande tävlingar:)

Nu i helgen äre ju stöcke och då hoppar jag L:c L:b och sen föroppningsvis laget som är L:c

Nästa helg äre hippo och då hoppar jag L:c L:b på fredag och L:b på lördag och ingenting på söndag.

Sedan är det ett uppehåll på 3 veckor och sen är det Surf där jag planerar att hoppa L:c+5 L:b på lördag och L:b+5 på söndagen.

2 veckors mellanrum till stöcke igen och då blire nog att hoppa L:c+5 L:B+5 och sedan ifall det gått bra pröva debutera L:A känns som vi är redo då!! :D

Sen så äre 2 veckors mellanrum till Vindeln och där har det inte kommit ut ngn propp men det är iallafall  omg 2 i  laget så då kommer jag förhoppningsvis hoppa lag klassen iallafall :)

Hoppas ni förstod iallafall :)

Sen har jag legat ute och solat i kanske 1½ timme men var tvungen att gå in eftersom jag började bränna mig på armarna ^^,

nu sitter jag iallafall framför datorn med ett glas iskall hallon och blåbär saft med isbitar och massa hallon ^^,

Men nu ska jag gåå pusshejj<3







muuuums!!<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback