sooool:D

Det är sol ute!!:D och typ inge moln på himlen!:D Men jag tror der blåser lite grann men ändåå! :D Typ första gången på länge det är sol!! :D

Idag så ska jag iallafall rida ut med Elin så vi ska träffas i stallet vid halv 11 så jag sa nig ta 10.53 bussen men jag måste kanske ta en tidigare eftersom jag mer än gärna vill åka och skälla ut The fuckhous om min älskade lilla mobil...

För jag kan inte göra det imorn för då ska jag följa med på pappas jobb och lära mig eftersom jag ska sommarjobba där i sommar :D 2 dagar i veckan tisdagar och torsdagar :) men sen är jag ledig de veckor han har semester  :) ska bli riktigt kul att få käna egna pengar:) fast jag kommer typ bara få packa upp varor och städa och sånt är men men det är ju också ett jobb:)

Sen imorn äre ju sista hoppträningen innan sommar uppehållet. Kommer ju självklart att fortsätta hoppa henne även om det inte kommer vara för tränare och jag tror ändå att Frida ska följa med och hjälpa oss elever på tävlingarna i sommar :)

Det ska också bli intressant att se hur de går på tävlingen för Tingis är jättebrunstig och jäätttteelättretad och jätteseeeeeeg -.-' Så det gäller att hålla henne på bra humör och tjoa och tjimma och tycka att allt är helroligt eftersom hon älskar beröm :P
haha sööt liten ponny det där :P

aja, nu måste jag snart gå och äta frukost ha det bra pusshejj<3



p.s till din fråga så brukar jag har mellan 45-55 besökare om dagen:) det är inte så mycket men ändå :) d.s





» Vicky

Frida kommer ju inte ha oss nå mer sen :(

2010-06-16 » 11:41:28

sv: ahahahaha jaa lite fusk kanske, lite gult är det allt men ska fixa till det med lite silverschampo och sen är allt som vanligt igen ! :)

2010-06-16 » 11:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback