The morning is here!!

Idag bjuder vädret på sol men ganska mycket moln men när solen väl kommer fram blir det riktigt härligt eftersom det är nästan vindstilla :)

Har hunnit legat ute i solen ett tag och också hinnut få revasch på pappa i shack! :P haha,fast först vann han överlägset 2 ggr men sen så skärpte jag till mig och vann! :P wiihoo gulblårosett till miig :P

Sen har jag hunnit äta brunch bestående av rester av midsommarmaten:)

Idag ska jag inte göra något alls bara slappa i solen och se på tv:)

Maja ska ju ha Tingis idag och mamma, pappa, farmor och farfar följer med dit för de ska typ ha picknik nere vid älven och jag orkar inte följa med :P

Sen ikväll blire att spela poker och då tycker jag att jag ska få vinna lite pengar ^^,

faaast jag fick faktiskt 200 spänn av mormor igår eftersom jag vunnit 2 tävlingar :P haha hon sa i början när vi skaffade Tingis att för varje vinst får jag 100 spänn så nu är det ju min chans att bli rik är :P

aja, nu kallar solen på mig vi hörs sen pusshejj<3


 





vrf ska maja ha tingis idag?:P brukar det inte vara på tisdagar?

2010-06-26 » 16:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback