Varför ska det alltid vara så svårt att komma på en rubrik?

For ut med familjen till Tingis sen på kvällen eftersom maja skulle rida lektion för Johanna.
Kom till hippo rätt tidigt och medans satt jag och kollade på när Linn red sin nya lille stjärna Apach (stavning?) Riktigt liten söt ponny och då menar jag verkligen liten!! Den var väldigt låg och var väldigt smal och omusklad.
Men den ponnyn kommer nog bli riktigt fin nu :)

Sen så red jag Tingis lite grann och visade henne för Frida eftersom hon skulle kolla hur hon såg ut :) Det såg ju bara bra ut eftersom Tingis är helt bra.

Sen medans maja red tittade jag på ponnyhoppgruppen som hade hoppträning på stora ute banan :) Det såg bra ut för allihopa :)

Sen for vi tillbaka till stallet och lät Tingis äta sin kraft och sen blev det på med täcke, munkorg och flughuva och sen ut i hagen :)

Det är så gulligt för Mio har verkligen börjat gilla Tingis :P även om de inte går i samma hagen än för så fort vi tar in Tingis blir har efter henne och springer runt i hagen och skriker efter henne :p

imorn har vi frilufs dag''/ vi börjar typ 9 och jag hoppas vi slutar runt 1-2 .

Imorn ska jag nog fara ut och skritta Tingis länge och sedan rida ett tag på åkern och träna galopp ombyten för hon tycker det är riktigt svårt :)

aja, nu kallar sängen på mig vi hörs imorn pussgodnatt<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback