Wallander - Indrivaren



Filmen var faktiskt riktigt bra och verkligen se värd :)

Efter filmen blev det middag bestående av grillad kyckling och bakpotatis muums! :)

Sen antar jag ju att det inte precis är något bra på TV så det blir nog att man slänger in en vänner box i dvdn iallfall :) lättsamt och verkligen heelbra :D

Sitter här nu och laddar tills imorn :D Jag hoppas verkligen att det går lika bra som på träningen :) då hoppade vi ändå L:B - L:A höjd och det gick suuperbra då och nu ska jag ju hoppa lägre så det kommer nog gå bra :) bara jag håller henne på samma goda humör! :D

Näe, nu ska jag kolla runt lite grann vi hörs nog kanske senare ikväll eller imorn efter tävlingen ha det bra pusshejj<3






» Elin

haha sluuuta så illa är det inte!!;p

2010-06-18 » 23:20:56
» Sanna

Den vill jag med se :)

Rekomenderar du den? =)

2010-06-19 » 00:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback