Äntligen hemma :P

nu har precis kommit hem från stallet :P Haha, helt galet vad tiden har flygit iväg!! Alex hämtde mig klockan halv 8 och klockan halv 3 for vi från stallet :O Fattar inte vars tiden tog vägen :P Och vi har ändå gjort saker typ hela tiden. Sen har jag typ kramp i ansiktet för vi har då skrattat grymt mycket :P
Idag skulle jag tydligen hoppa Shakira :P Hon var GRYMT fin idag :D Jag tror jag knäckte henne rejält första gången jag red för nu var hon ju typ huur duktig som helst!! Idag var tydligen första gången hon hoppade i galopp :D Och det gick superbra!! Kändes inte som hon hade gjort annat än att hoppa i galopp. :D Eller hoppa och hoppa hinderna var kanske 40-50 cm höga men ändå :D Men hon har väldigt svårt för sig att hoppa när hon inte kan ta stöd mot något..Te.x staketet för om man hoppar på långsidorna är hon jättefin men när vi skulle hoppa som snettigeom så tyckte hon det var jättesvårt och hon blev väldigt vinglig. men det tog sig faktiskt mot slutet riktigt bra och Alex verkade helt lyrisk :P Så jag ska typ börja rida henne på torsdagar och då ska vi väll hoppträna då låter det som :) Och om det går riktigt bra nu så kommer vi kanske anmäla oss till SURF tävlingen i april :P Hahahah, lär se EXTREMT roligt ut men hon behöver lite mental träning också :) Hon var verkligen HEEELT genomblöt när vi var färdiga och vi hade verkligen kört hårt med henne men hon var ändå väldigt pigg när jag skulle trava av :P

Sen for vi ut med Mailan och Tingis och det var kul :P Men guuud så mycket vi skrattade :P haha vi har ju våra galna ider om att vi ska bygga lite roliga fälttävlans hinder i sommar och vi kom fram till att vi skulle kunna använda oss av nästan allt som fanns i skogen. T.ex ett gäng med brevlådor, en uppochner vänd båt, vägbommar, plastband med mera :P haha har nog aldrig skrattat så mycket under en dag :P

Näe, usch nu ska jag duscha av mig för nu är jag verkligen trött :) ha det braa<3 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback