Bad

Goodmorgooon mina kära blogg läsare och prenumenantar och alla andra personer som kikar in på min blogg :)
Idag så ska vi ha bad på skolan första timmen -.- KAN det verkligen bli värre? Asså bad är ju så otroligt tråkigt med skolan!! Bara för att man ska kolla om man kan simma :O Asså man började faktistk att ha bad på skolan i 1:an och jag troooor faktiskt inte att man har glömt bort hur man simmar till året man går i 2:An eller 3:an eller 4:an o.s.v men man ska ju tydligen måste ha bad ändå upp till 9:an hel skumt men men..

Idag så blire iaf att dressyra runt med Tingis på banan :) Antingen blire 3 delade eller jaktstången har inte riktigt bestämt mig :) Men det lutar mäst mot jaktstången just nu :) Ska nog bara försöka känna igenom henne rida lite öppna och sluta få henne att böja igenom sig och kanske försöka sig på en flygande trav igen :P Jag har faktiskt lyckats en gång!! Sen kanske jag lägger ut galoppbommar så hon får lära sig att lyfta på benen över bommarna eftersom hon är väldigt slarvig när det gäller bommar för då brukar hon mäst plöjja igenom de :P Men här ska man allt lära sig att lyfta på benen ^^,

Sen imorn blire nog kanske att fortsätta jobba på det jag jobbar på idag men att lägga in lite studs och några små skutt och träna lite markarbete :) Jag brukar som aldrig hoppa spec högt när jag "hoppar" hemma utan då är det mäst sockerbitar och några små räcken på kanske 70-75 cm :) Fast en gång i sommras så hoppade jag ändå högt med henne för då låg hindret på 1m sen när jag slutade men det var bara en gång :)

aja, dags att kolla mailen och se ifall jag fått några fler tävlingsbilder ha det bra pusshejj<3


 älskade ponny<3 där hade jag kört hårt med henne hon var heelt genomsvettig<3






jaa det vore jättesnällt!! :)

Jag skickar på mailen.. :) <33

hihi den där bilden är så himla söt!

2010-03-04 » 09:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback