Bildbomb!!

Det gick verkligen superbra idag :) Vi red inte så länge kanske 45 min men jg krävde ändå rätt mycket och satta bra med press på henne och hon blev huuur fin som helst :) hade dressyr jobb med henne :) Hahaha Alex tyckte att vi skulle ställa upp i någon dressyr tävling också men där går gränsen!! :P Haha, det skulle vara kul men jag lär ändå bara få komentarer om att jag borde byta upp mig till en större ponny men på bilderna tycker jag inte att jag ser så stor ut. Jag er nästan ut att vara lagom längd :P haha sen fotade jag lite när Alex red lilla omusklade och otränade Mailan. Efter att hon ridit i ca 30 var Mailan helt död!! Stackars liten men nu när Alex ska börja ta hand om henne 3 dagar i veckan kommer det ju bli bättre och bättre :)

nu kommer bildbomben<3



















 hahahah, men mn måste ju få protestera någon gång :P



 









 svääääv moment :P





















Alex och Mailan

























Det där var alla bilder :) Vad säger ni får jag godkänt på bilderna när jag rider Shakira eller ser det heelt cp ut? :)






» julia

Sjukt söt liten häst du red ^^

Jadå, super fint såg de ut (Y) ;D

2010-03-11 » 19:35:46

Så sööt :D

MVG ;)<3

2010-03-11 » 19:56:42

Nä vad sööt :D

2010-03-11 » 20:22:29

helt klart godkänt :D

2010-03-11 » 21:07:07

Haha, du såg ju faktist inte så stor ut^^

2010-03-13 » 01:25:04
» Alex

Vet du.. hade det inte varit för att jag ville ha en bild från allra första början med Mailan för att kunna se skillnaden sen så hade jag bett dig radera allt och att aldrig någon skulle behöva se det där igen.. DET SER HELT FRUKTANSVÄRT UT och hon ser ut som ett gammalt ök!! Jag tror jag ska tvinga dig att lägga ut en fin bild på mig till häst.. haha

2010-03-20 » 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback